United Faggottree
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.

United Faggottree

We are the <●] United Faggottree [●>, Fag-God-Brothers online!
 
StartseiteNeueste BilderAnmeldenLogin

 

 THE MOTHERSHIP aka compact console

Nach unten 
+2
Thrilller
Dark Ayo
6 verfasser
AutorNachricht
Dark Ayo

Dark Ayo


Anzahl der Beiträge : 171
Level : 4969
Bewärtig : 3
Anmeldedatum : 12.04.11
Alter : 32
Ort : Zürich

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty8th Oktober 2013, 23:35

ja ich weiss schowieder en thread. de isch nöd wichtig aber ich fends cool wenn mer das na vor de lan z stand bringe würed au wenns unrealisisch ish XD:

es gaht um DAS. es paar hends scho uf mim FB gseh. es isch e Wii / xBox Playstation.

Ich nime mal ah, dass wen mers mache würed das es Ralph projkt wer. sell heisse dass mers bim ralph mache müästed / würed. alternativ chönt mers au als LAN Projekt mache glaub aber ned dass das realisisch isch XD

Wer het interesse / wer wür sich finanziell drah beteilige? (Total choshte ca. 100 - 200 pro person). s ghüüs chent mer 3D drucke lah mit UF logo und farb und so. Alternativ chömemr au es passends PC ghüüs neh (eifach + günstiger). Games chömmer grad mit de konsole na es paar bundle chaufe wenn bedarf oder susht ev hacke... (wenn scho denn scho)

https://www.youtube.com/watch?v=moAYJ-6iWE4
https://www.youtube.com/watch?v=_FOY1dkV8kc
https://www.youtube.com/watch?v=RSs7-Bd0o88

nur biespiel:
https://www.digitec.ch/ProdukteDetails2.aspx?Reiter=Bilder&Artikel=244363
https://www.digitec.ch/ProdukteDetails2.aspx?Reiter=Bilder&Artikel=224273
https://www.digitec.ch/ProdukteDetails2.aspx?Reiter=Bilder&Artikel=253490
Nach oben Nach unten
http://darkayo.dyndns.org
Thrilller
Admin
Thrilller


Anzahl der Beiträge : 195
Level : 5005
Bewärtig : 2
Anmeldedatum : 11.04.11

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty12th Oktober 2013, 10:38

Da bini debi - Budget: 300Chf. woni wür inerüärä
Nach oben Nach unten
https://unitedfaggottree.forumieren.de
T3knoRufus

T3knoRufus


Anzahl der Beiträge : 440
Level : 5403
Bewärtig : 5
Anmeldedatum : 11.04.11
Alter : 33
Ort : Stadel

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty19th Oktober 2013, 02:10

Sry wägä late respond, abr dä Thread hani ez per Zuäfall gfundä wili grad i diä Kathegorie gangä bi....

I fänds grundsätzlich ä geili Sach ja, ich wür natürli au dä Chällr zur vrfüägig stellä äs mu abr drzuä gseit wärdä:
-Äs isch äs riisä Puff det unä, dä Tisch ir mitti isch abr schnäll freigschufläd (mu eifach gmacht wärdä)
-Vor dä LAN isch möglich, abr ned vor dä Birchi-Müäsli LAN -> Warum? lug wiitr unä
-Im chällr ischs Chalt, und im Wintr ischs sehr Chalt und ehr unagnähm zum Schaffä (füächt)
-Das mu süüfrli plant wärdä, vor dä LAN mit alläm was na drzwüschä isch chunt da nix gschids usä

Eifach ma zum Pii mal Daumen Vorgehe wo ich mir vorstell.
1. All münd ivrstandä si und ihräs Budget mitteilä, dä wird gluägt obs finanziell machbar isch (Ghüüsmaterial wi Tüür? 3D-Druck, Fräsä, Lasärä <-- Möglichkeitä aluägä).
2. Mir chaufäd di drü Konsolä
3. Wi idä Videos, bruchämr än HDMI Switch odr mr chönd eifach dänn umsteckä (mümmr abr abklärä wäg dä Bohrigä am Ghüüs).
4. Mir nämäd alläs usänand und düänd das Ganzä vrmässä. Min Vatr häts CAD 100% im Griff, so chömr virtuell uf dä micrometr gnau sGhüüs zeichnä und planä das nachr au passt. dDateiä chasch nachr universell jedm schickä zums Ghüüs färtigä lah.
5. sGanzä isch ned i zwei Täg zeichnät, i därä Ziit cha ja dä eint und odr dä andr sButtonbrätt machä odr Kabl planä etc.
6. Ghüüs in Uftrag gä und bättä dasmr alläs richtig gmacht händ.
7. Dä Zämäbau dürft bi vorsichtigr Planig nurna äs Puzzle für Freaks si und kes Problem meh darstellä.

So gäbd ich däm Projekt ä Chanchä und hoff i ha nix usglah, wiitäri Ideeä susch mitteilä. Mis Budget isch irelevant das übr däm vum Jan ligä wür, falsmr meh as 2100Fr. brüchtäd (7*300) müsstämr abstimmä dChöschtä münd bi jedm glich si.

I dänk mr sind uf all agwisä, finanziell sowie vum Praktischä här will wänn einä sich ned will beteiligä, chömr adä LAN ned sägä ja du dörfsch ned spilä will ja ned häsch welä abr wär glich unfair für all beteiligä wänn disä dänn doch spilt <-- churz und eifach gseit.

Was meint dä Rescht drzuä?
Nach oben Nach unten
Millander

Millander


Anzahl der Beiträge : 143
Level : 4923
Bewärtig : 3
Anmeldedatum : 12.04.11

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty19th Oktober 2013, 05:23

I machs churz.

I währ debi wenn mehr em Ralph sin Chäller usgrümpled, demit mehr nacher dete chönt in Rue s ganze durezie. Susch wird euis denki immer mal wieder was in Weg cho.
Vom Finanzielle her bini au mal mit 300.- debi, gib aber nochli luft nach obe.
Was i de nochli s Problem gseh. Wer nimmt den die Konsole hei? de Sieger oder eifach immer en andere? Ned das sie de immer bim gliche dehei staht.
Nach oben Nach unten
Chilli_ZC

Chilli_ZC


Anzahl der Beiträge : 255
Level : 5072
Bewärtig : 0
Anmeldedatum : 12.04.11
Alter : 32

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty19th Oktober 2013, 06:31

Jop interessä wär absolut da, ich wär au FInanziell debii


Das Teil im Video fu dem gshet abartig hert geil us. Eb mir das au so anebrächtet gsehn ich kritisch. Aber au nurscho halb so guet fänd ich genial XD


Ergänzig
- Ich wür no min SuperNintendo ahbütä (und/oder N64). Ich fänd das no cool wenn mer die alte klassiker auno ohni emulator druf zocke chönt.
- Glaub das mitem Computerghüs chani grad scho beerdige, seb ahzpasse wird genauso ufwendig wie eis selber zmache, wenn nöd sogar nu ufwendiger.

Nach oben Nach unten
T3knoRufus

T3knoRufus


Anzahl der Beiträge : 440
Level : 5403
Bewärtig : 5
Anmeldedatum : 11.04.11
Alter : 33
Ort : Stadel

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty19th Oktober 2013, 10:53

sKonsolä heinä chömmr ja roschadä machä. Im grundgna hät dä Jan und dä Zügr ja scho eini (wo ich weiss) obmr dänn na unbedingt dä "Chloz" auna brucht weissi ned.
Ich für min Teil bruchsi ussrhalb dä LAN eich ned will i eh nu sältä zock und wänn ma Konsolä gschnä adä WiiU.

Äs bestehänds PC-Ghüüs findi muss eh ned si, drü Konsolä ufänand isch höchr as äs PC-Ghüüs breit da wird eh schwär.. zudäm häsch nachr zvil Öffnigä, Löchr etc. wo für nix sind.

Ä Retro-Mothership wär au ä Idee, abr i dänk meh as 3 Konsolä münds ned si, da isch di Frage ob alt neu odr bedäs?
dSchwirigkeit adä altä Konsolä sind dasmr am Schluss vrschidni Videousgäng händ (SNES, N64 mit Composite/SCART odr S-Video und di neu händ eifach all HDMI).
I ha ja auna ä N64, und halt dWiiU abr letschtäräs fändi praktischr wänisi immr bi mir ha.

Ahja, Nachteil bim ganzä gSpass isch halt dasmr äs huärä Gschleik händ mit dänä 12 Kontrollr xD
Nach oben Nach unten
Elektron

Elektron


Anzahl der Beiträge : 186
Level : 4960
Bewärtig : 9
Anmeldedatum : 13.04.11

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty20th Oktober 2013, 11:02

Zerst mol: Ich ha bisher nonig gschribe, will ich das ganze mol nu han welle im ts bespräche und chli ha welle ghöre was denn so d vorteil sind fu soneme ding und was üs das als gruppe bringt, leider hemmer üs nie zemme so im ts troffe.

Ich bin nöd so überzoge fu dem projekt. Us folgende gründ:
1. Anere Lan oder allgemein zockemer vorallem PC, besser für multiplayer ab 4lüüt
2. Für de Lan usgliich hemmer bereits en wii falls mer nüme mag am PC hocke. (64, snes chömmer bi bedarf gliich mitne, chan amigs au eine abüte und würmer au nüüt usmache de mitzschleicke)
3. Es isch z tüür, wenn unbedingt willsch anderi konsole games zocke, so chauf (chauf mer) eifach en zuesätzlichi konsole (vorteil: garantie, kei problem mit hitzestau ect., günstiger)
4. fude handhabig wirds nu umständlicher und umständlicher sii als mit einzelne konsole.
5. uufteilig under de uf's sehr schwer

Was erhoffed ihr üch (/ du dir) denn so fu dem projekt? Was gsehnd ihr als grosse Vorteil fumne mothershipt zu einzelne konsole?

Wenns muss sii stüür ich scho en teil dezue bii, aber nur wänn s projekt mit mir stod oder fallt.
Nach oben Nach unten
T3knoRufus

T3knoRufus


Anzahl der Beiträge : 440
Level : 5403
Bewärtig : 5
Anmeldedatum : 11.04.11
Alter : 33
Ort : Stadel

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty21st Oktober 2013, 02:22

Aso ich für min Teil gseh dä grösti gSpass eich im Projekt sälbr, das Ganzä zrealisiärä und mitänand Ufziä.
Wiänich gschribä ha, wird ich nachr chum sehr vil drmit zockä, i dänk wämrs dä a dr LAN jewils drbi händ langäd mir des (i wirs warsch zwüschädurä bi mir ha wägäm "hackä" odr so).

Grundsätzlich findi dini Kritikpünkt grächtfärtigt, äs hät meh dä "wis eifach geil isch" Effekt als dä tatsächlich Nutzä dähindr. Wi gseit undr üs hät bereits dä eint odr andr ä Konsolä und so wi i gseh isch dä Jan dä wo am meistä sini brucht.

n Vorteil hets scho, wämr dUusgäng vudä Konsolä einzl usänä würäd, chönntämr 4 und 4 Spilä, mr müsstäd dänn lögischrwiis eifach zwei Beamer/Azeigegrät ha.

Din Punkt 4 wi isch dä gmeint? I find wänns Mothership ma isch, ischs sichr wenigr umständlich as mehräri Konsolä, ned?!

Ufteilig hani bereits gschribä, abr i dänk undrm Reust, Töbe nd mir ischs schnäll abgholt fürä Party oder wän einä ma Färiä dähei macht. So müsstämr dänn eifach luägä dasmrsi mitnämäd wämr üs widr ma gsehnd wänsi än andärä will und falls ebä disä sBedürfnis hät, mu disä hald luägä dasrsi zum andärä cha go holä.

Mr cha ja än Brotchaschtä im Forum machä im sin vu z.B.: Ich würs Mothership gärn vum 24.10 bis 01.11 ha! Dä muss däjenig eifach bis dänn sälbr go holä. Dänkä wämr da n Kaländr händ gaht des scho.

Das ganzä ma im TS aluägä wär sichr ned schlächt, mr sind ja au zum Teil na vil drin, abr äs mu eifach dä einä sägä nach däm Game luägämr das ah, i bi eh immr am pc und wäni dä Ping ned gseh per WA erreichbar xD
Nach oben Nach unten
Elektron

Elektron


Anzahl der Beiträge : 186
Level : 4960
Bewärtig : 9
Anmeldedatum : 13.04.11

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty21st Oktober 2013, 02:57

"4. fude handhabig wirds nu umständlicher und umständlicher sii als mit einzelne konsole."

oohh do bini wohl scho chli müed gsie xD es söt vermuetlich: "fude handhabig her wirds nu umständlicher sii als mit einzelne konsole." , wie du ja seisch chamer scho 4 und 4 zocke, aber nur bi 2 beamer. das isch doch aber kein vorteil zude seperate grät, oder verstohn ich do öpis falsch? ich gsehn würklich kein vorteil funere kompakt konsole zu einzelne konsole, abgseh fum "huere cool ich han au öpis bastled" und fum es brucht weniger platz aspekt her.

Uf züri fahre zum chli a paarne konsole umeschruube macht mi so wie so nöd ah

Ich ha nöd wäge dir gmeint, ich han gmeint, dass ich de Reust sit dem post nie im ts atroffe han, het ihn deswäge welle aspräche.
Nach oben Nach unten
T3knoRufus

T3knoRufus


Anzahl der Beiträge : 440
Level : 5403
Bewärtig : 5
Anmeldedatum : 11.04.11
Alter : 33
Ort : Stadel

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty21st Oktober 2013, 03:25

Ja dä Vorteil sell au i däm Sinn numä dä Platz und wenigr sMatärial sii in Bezuug uf das, dasmr dänn 3 Vrschidni Konsolä händ.

Das mitm Züri fahrä isch natürlich klar, äs isch au ned dMeinig gsi, dasmr jewils am Aabig für 1 odr 2 Stund dra bästäläd sondrn hald ma am Mittag Aafangäd und in Aabig iä schaffäd plus nachr wa guäts zÄssä machäd. Färtig wärdämr ned, abr i dänk das vlt dänn dä Reust, Töbe und ich adä Wuchäänd druf chönd färtig machä.

Im vorus vlt du Dave und Zügr sGhüüs designä, am Jan schickämr z.B. ä Konsolä hei zum usänandnä und wägä dä Button übrlegä und am Pata di andärä zwei dasmr am Tag X (Zämäbau) scho seint odr sAndr händ. Dä chömmr dä Rescht bi mir färtig machä (diä wo dänn nachr na cho wänd). Ez nu as Bispil.

Heisst ja ned dasmr am Schluss all glichvil münd dra gschaffäd ha, äs isch dänki au ehr so dasmr üs zu 7 im Chällr meh im Wäg stönd as produktiv chönä zSchaffä. Aso wämmr planig chönd Ufteilä (wasmr ja vu dähei am PC odr Tisch cha machä) isch schoma vil gmacht will ebä Teili dänn zämäbouä isch ned schwär und chamr guät zu 2. oder 3. sofärns stimmt.
Nach oben Nach unten
Chilli_ZC

Chilli_ZC


Anzahl der Beiträge : 255
Level : 5072
Bewärtig : 0
Anmeldedatum : 12.04.11
Alter : 32

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty28th Oktober 2013, 02:13

Ich glaub au nöd dasmer en Nutze dadrus zie werdet, allerhöchstens dass mer nurna eis Netzteil müesstet umeschleppä. Isch doch öppe s'gliche wie T-Shirts... ziesch ja au kein nutze drus (zumindest han ich gnueg Shirts dihei). Es isch gnau wie du seisch nur "huere cool mir händ au öpis bastled"

Ich gsächts nur als Projekt, es projekt wo mer mitenand gmacht händ. Will es wird en gross Planigsufwand sii, dadefür zsorge, dass alles zämäpasst.

Ich z.B. Han scho drah umegschtudiert dasmer für d'Front-Ahzeig es PCB fertiget und ich bereit wär das z'Layoute und mit eigete (zuesätzliche) FInanzielle mittel wür bstelle. Eifach nur will ichs cool fänd, eppis herzstelle wo mini Initiale und s'UF Logo druf isch.

De Input wegem SNES hani bracht willi gfunde han dasses denn nümme ganz copy-paste wär. Wege neu und alt trifft mer uf ganz anderi problem (wie de ralph scho ahtütet het).
Und natürlich isch dwahrschinlichkeit dases zockt wird grösser wenns eh scho debii hesch und sogar egstra drah umebastlet häsch (z.B. die letschte zwei wo na wach sind mached chli eine uf retro)
Nach oben Nach unten
Chilli_ZC

Chilli_ZC


Anzahl der Beiträge : 255
Level : 5072
Bewärtig : 0
Anmeldedatum : 12.04.11
Alter : 32

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty8th Dezember 2013, 01:01

Die Gschicht isch irgendwie chli ihgfrorä (?), wasi sehr schad findä.

I mim chopf het das witer vor sich hi brutzlet und ich bin langsam der Ahsicht, dass mer sogar es Mikrocontroller gstüürets Board machet. Ich wür mich da a mini IDPA halte, etc. Bla Bla

Das ganze bla bla wür ich bi interesse ade LAN vorträge.

*EDIT:
Sitze grad mitem JAN und em Reust im TS.
En Controller wird wahrschinli erst binerä Retro Variante is spiel cho.
So wies usgseht wirds viiil eifacher ghalte als ich denkt han XD
Nach oben Nach unten
Chilli_ZC

Chilli_ZC


Anzahl der Beiträge : 255
Level : 5072
Bewärtig : 0
Anmeldedatum : 12.04.11
Alter : 32

THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty30th Januar 2014, 04:36

Ich bin sit mim letschte Post am werche gsi und finde ich bin amne Punkt üch das ganze mal z'zeige.
Han es Word Dokument drüber gschribbe, ned grad en Meisterdoku aber si wird lange.
F:\Dropbox\Arsch\Transfer\UF-Mothership.

Wenn öper will chan ich d'altiumdateie au in arsch rüere und en Free Altium-Viewer zur verfüegig stelle, chend denn aber nur ahluege ned selber bearbeite.
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





THE MOTHERSHIP aka compact console Empty
BeitragThema: Re: THE MOTHERSHIP aka compact console   THE MOTHERSHIP aka compact console Empty

Nach oben Nach unten
 
THE MOTHERSHIP aka compact console
Nach oben 
Seite 1 von 1

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
United Faggottree :: Compact Console (Mothership)-
Gehe zu: